Reklamní předměty
V oblasti reklamních dárkových předmětů nabízíme zákazníkům pestrou paletu nejrůznějších reklamních, ale i osobních dárkových předmětů. Naše nabídka obsahuje tisíce druhů a typů standardních předmětů od široké nabídky propisek, hrnků, zapalovačů, nožů, kancelářských pomůcek až po diáře, kalendáře, firemní reklamní bloky, tašky, dále reklamní předměty určené pro muže, ženy i pro děti.
Dokážeme vám nabídnout také řadu speciálů vyrobených na zakázku, které v katalozích renomovaných společností s dárkovými předměty nenajdete. V naší nabídce nechybí ani atypické dárkové předměty pro náročné klienty například z kůže, ručně vyráběné zdravé čokolády popřípadě z jiných originálních a netradičních materiálů. V mnohých oblastech je naše nabídka širší než u renomovaných společností, které se specializují pouze na levné dárkové předměty dovážené z Asie.
Nabídku reklamních předmětů zajišťujeme opět s vlastními komplexními službami „brandování“ (ologování). Nabízíme technologie potisku tampónem, sítotiskem, UV tiskem, nejkvalitnějším laserem, ražbu, pískováním apod.
Navrhneme vám nejvhodnější technologii, která je pro daný reklamní předmět vhodná a dodáme vám vše ve vysoké kvalitě za příznivé ceny. Zápůjčka vzorků vybraných reklamních předmětů je u nás samozřejmostí. Nekupujete podle obrázku z katalogu, ale vše si můžete prohlédnout, osahat a vyzkoušet.
Tamponový tisk: tampónový tisk patří mezi hlavní tiskové techniky, které slouží k potisku reklamních a dárkových předmětů. Tampónový tisk umožňuje přenést dvourozměrný obraz na trojrozměrný objekt tak, že zachová dostatečnou čitelnost textů a grafických prvků.
Tampónový tisk lze použít na různé druhy materiálů, jmenovitě plast, sklo, porcelán, keramiku, papír, karton a kov.
Příklady konkrétních předmětů:
- tužky, propisky, zapalovače, otvíráky, hrnky, skleničky, klíčenky, nože, baterky
- kancelářské potřeby (sady spinek, lepítek, bločků), kalkulačky, stojánky nejrůznějšího druhu na pracovní stůl
- hračky, dětské potřeby, stolní hry
- stolní a závěsné kalendáře, papírové tašky, diáře, vizitkáře,
- USB flash disky
- kosmetické produkty (labela, koupelové sady, kosmetické sady
- sportovní potřeby (míče, lehátka, brýle, trackingové hole)
- kuchyňské vybavení (hrnce, nože, pánve, vařečky, sklenice, konvice)
- nářadí (značkové nože, sekyrky, pily, kufříkové sady šroubováků)
- potraviny a nápoje (čokolády, vína, čaje, sýrové a masové komplety, značkový alkohol)
- ozdoby a dekorace (vánoční, velikonoční, valentýnské apod.)
Laser: je speciální technologie využívající laserového paprsku pro „ologování“ kovových, pokovených, dřevěných a plastových reklamních předmětů s barvenou povrchovou úpravou. U pochromovaných a poniklovaných reklamních předmětů (propisky, zapalovače atd.) tak vzniká velice kontrastní logo, kdy jeho zabarvení je závislé na barvě podkladového materiálu. U nerezových předmětů (butylky, hrnky, nože, atd.) je logování laserem decentní a jeho zabarvení je téměř shodné s původní barvou nerezového předmětu.
Gravírování: Gravírování pomocí laserové technologie představuje dokonalé propracování gravírovaného nápisu či grafiky, jak po technické, tak i po estetické stránce. Použití laseru jako gravírovacího nástroje má nespornou výhodu v tom, že k „obrábění“ či gravírování materiálu na dílu, polotovaru, nebo již hotového výrobku dochází zcela bezdotykovým způsobem. Tato forma gravírování tedy fyzicky nikterak nezatěžuje materiál ani samotný výrobek při upínání nebo obrábění. Celý proces je řízen pomocí řídícího PC a speciálního CAD softwaru. Krátké dodací termíny jsou pro nás samozřejmostí.
Rotační sitotisk: tato technologie se používá pro „ologování“ hrníčků, skleniček, popelníků apod., zkrátka kulatých reklamních předmětů. Tiskne se přímými barvami. Tato technologie potisku reklamních předmětů vychází z klasického sítotisku. Rozdílem, který je patrný již z názvu, je otáčení potiskované plochy kolem své osy, synchronně s pohybem sítotiskové šablony a je potiskován po svém obvodu. Docílíme potisku po celém obvodu předmětu, soutisku více barev najednou a vysoké odolnosti tisku samotného.
Pro kalkulaci ceny je podstatný počet barev v logu a množství kusů.
Ražba: ražba se používá při „ologování“ diářů, zápisníků, kožených a koženkových výrobků (opasky, peněženky apod.), ale také papíru či kovu. Nejprve se vyrobí raznice (kovový odlitek loga, který si klient zaplatí a následně patří jemu) a potom se pomocí raznice ologují reklamní předměty. Výhodou ražby je její trvanlivost – logo je vytlačeno do povrchu. Protože jde o předměty s denodenním použitím, je trvanlivost technologie důležitým faktorem. Výsledek působí navíc velmi elegantně.